“learn from the past; create the future”
Ervaring is hierbij het sleutelwoord. Niet alleen ervaring van i4CRM maar ook UW ervaring is een zeer belangrijke factor om CRM succesvol te implementeren. Het draait ten slotte om uw organisatie en relaties!
i4CRM kan bouwen op zeer ruime (15+ jaar) CRM en ICT ervaring, niet alleen binnen de eigen organisatie maar ook het uitgebreide netwerk van specialisten berust op een langdurige relatie en ervaring.
Met onze specialistische CRM kennis adviseren en implementeren wij CRM binnen zeer uiteenlopende branches, het beheren van relaties is immers niet branche gebonden. De eventueel benodigde oplossing(en) kunnen uiteraard per branche verschillen wat betreft invulling en gebruik.
CRM raakt de gehele organisatie! Dat is niet alleen organisatorisch een feit maar zeker ook op ICT gebied wat betreft de technische implementatie van een CRM systeem. Doordat CRM systemen vaak ingrijpen op meerdere processen en daarmee meerdere informatie systemen raken, heeft i4CRM in de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan binnen multidisciplinaire en vaak complexe ICT projecten.
Dankzij de diversiteit aan CRM implementaties binnen uiteenlopende branches, de uitvoer en coördinatie van internationale CRM implementaties en expertise op het gebied van technische implementaties, kan i4CRM met recht spreken dat men beschikt over een uitgebreide set met Best Practices!